Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Συνέντευξη: Κυριάκος Σολομωνίδης!





Κατάθεση ψυχής και ανάλυση επί παντός επιστητού στα δρώμενα του Α.Γ.Σ.Καστοριάς από το βασικό στέλεχος των <<γουναράδων>> στην αποκλειστική, επίπονη και άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη που παραχώρησε στον επίσημο ιστότοπο της ομάδας, απαντώντας επί δυόμιση περίπου ώρες σε όλα τα ερωτήματα που τέθηκαν, από τη λειτουργία του συλλόγου και τις διοικητικές εξελίξεις, μέχρι τη προετοιμασία για το προσεχές ντέρμπι που ακολουθεί.

Δημιουργός, εκτελεστής και σκόρερ. Ο λόγος για το 22χρονο Κυριάκο Σολομωνίδη που συνοδευόμενος από πλούσιο βιογραφικό και σε συνδυασμό με τη περσινή ονειρεμένη σεζόν που πραγματοποίησε, έφτασε το καλοκαίρι στη Καστοριά με πολύ υψηλές προσδοκίες, μιλώντας σήμερα για πρώτη φορά για όλα όσα διαδραματίζονται τη φετινή αξιοσημείωτη σεζόν στο ιστορικό σωματείο!


- Κυριάκο αφού σε καλημερίσω στη παρέα μας θέλω να μου πεις ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από την ομάδα αλλά και τη πόλη της Καστοριάς;
 

+ Καλημέρα Ανδρέα, σε ευχαριστώ για την πρόσκληση σου σε αυτή τη συνέντευξη. Όντας, λοιπόν, έξι περίπου μήνες σε αυτή τη πόλη έχω διαμορφώσει μια σχετικά ολοκληρωμένη άποψη. Οι εντυπώσεις τις οποίες σχημάτισα με την παρουσία μου μέχρι τώρα είναι αν μη τι άλλο θετικές...


Σίγουρα ο κόσμος δε περιμένει εμένα να πω το πόσο όμορφη και γραφική πόλη είναι, διότι πολύ απλά αυτό είναι ήδη δεδομένο. Εκείνο που μπορώ να προσθέσω εγώ είναι πως πρόκειται για μια εξαιρετικά φιλόξενη με ζεστούς ανθρώπους πόλη, που πραγματικά χαίρεσαι να είσαι μέρος της κοινωνίας της.


Τώρα σε ότι αφορά την ομάδα, οφείλω να ομολογήσω πως υπήρξαν κάποια σκαμπανεβάσματα στις εντυπώσεις μου γι' αυτήν, καθώς στους έξι αυτούς μήνες συνέβησαν διάφορα… (και εννοώ μ'αυτό πως υπήρξε περίοδος που ήταν δύσκολη για μένα από πολλές απόψεις) Πλέον όμως όλα δείχνουν να έχουν πάρει τον δρόμο τους και μπορώ απερίσπαστος να αφοσιωθώ ολοκληρωτικά σε αυτό για το οποίο ήρθα.
 


- Προέρχεσαι από εξαιρετική σεζόν με τη Ζάκυνθο, βοηθώντας την τα μέγιστα να γράψει τη πιο χρυσή σελίδα στην ιστορία της, με την άνοδο στη δεύτερη Εθνική. Θέλω λοιπόν να σε ρωτήσω, αν προτού υπογράψεις στη Καστοριά, σε προσέγγισαν και άλλοι σύλλογοι που αγωνίζονται στην ίδια ή σε υψηλότερη κατηγορία;

+ Σίγουρα η περσινή χρονιά παρόλες τις δυσκολίες που βρήκαμε στο δρόμο μας, ήταν άκρως επιτυχημένη τόσο για μένα όσο και για την ομάδα μου. Ήμασταν ένα νεανικό σύνολο που πέτυχε κάτι πολύ σπουδαίο κατορθώνοντας όχι απλά να σώσει την ομάδα, αλλά με πολύ μικρό μπάτζετ να τη βγάλει και στη Β’ Εθνική, κάτι το οποίο αγγίζει τα όρια μιας ανέλπιστης επιτυχίας!

Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος της ερώτησής σου, ναι ήταν ένα πολύ "θερμό" καλοκαίρι για μένα υπήρξε έμπρακτο ενδιαφέρον από ομάδες επαγγελματικών κατηγοριών και μιας ομάδας της Γ' Εθνικής με τεράστιο όνομα αλλά δεν προχώρησαν οι περιπτώσεις, κυρίως γιατί δεν κάλυπταν τις δικές μου φιλοδοξίες, αλλά και λόγω δικών μου κακών χειρισμών...

Η εξαιρετική περίπτωση της ομάδας από τη Γ’ Εθνική που προανέφερα δε προχώρησε λόγω κάποιων συγκυριών. Παρόλα αυτά μόνο που έφτασα πολύ κοντά σε κάτι τέτοιο μου άφησε ένα ευχάριστο συναίσθημα.


 
- Τι ήταν εν τέλει εκείνο που σε έκανε να υπογράψεις στην ομάδα;
+ Αρχικά για να είμαι τελείως ειλικρινής μαζί σου, οι συγκυρίες, καθώς κατάφερα για τους λόγους που προείπα να φτάσω στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου δίχως κλείσω σε κάποια ομάδα. Έτσι και ενώ ήμουν έτοιμος στο να έρθω σε οριστική συμφωνία με πολύ γνωστό σύλλογο της Β’ Εθνικής, μου παρουσιάστηκε η προοπτική της Καστοριάς.

Ήρθα σε επαφή με το τότε πρόεδρο, ο οποίος μου παρουσίασε το πλάνο της ομάδας, καθώς το δικό του όραμα. Με κέρδισε με τη τρέλα του και καθώς τα περιθώρια στένευαν, αποφάσισα σε σύντομο χρονικό διάστημα να ξεκινήσω τη προετοιμασία μου με την ομάδα…
 
- Με το χέρι στη καρδιά, αισθάνεσαι δικαιωμένος από την επιλογή σου να υπογράψεις εδώ ή περίμενες να συναντήσεις διαφορετικά πράγματα;

+ Όπως προανέφερα υπήρξαν κάποιες στιγμές στο διάστημα της παρουσίας μου εδώ, όπου δεν ήμουν καθόλου βέβαιος.

Πλέον όμως και με το σκεπτικό ότι όπως ξεκίνησαν τα πράγματα με τη νέα διοίκηση, έτσι θα συνεχιστούν (να είναι δηλαδή μέρα τη μέρα ολοένα και καλύτερα) μπορώ να εκφράσω με μερική σιγουριά πως ερχόμενος εδώ, έκανα τη σωστή επιλογή βλέποντας ότι οι καινούργιοι άνθρωποι που ήρθαν δείχνουν μεγάλη διάθεση να μας βοηθήσουν τόσο οικονομικά όσο και οργανωτικά, έτσι ώστε να λειτουργούμε όσο πιο επαγγελματικά γίνεται.
 
– Οι απαιτήσεις της φανέλας που εκπροσωπείς είναι σίγουρα μεγάλες. Στην ίδια ακριβώς θέση με σένα έχουν περάσει ζωντανοί θρύλοι του ελληνικού ποδοσφαίρου. Πως νιώθεις που είσαι μέλος του τόσο ιστορικού αυτού σωματείου και αν αυτό σε αγχώνει ώστε να αποδώσεις καλύτερα;
+ Γνώριζα εξ αρχής που ήρθα. Όλα αυτά που μου αναφέρεις στην ερώτησή σου ήταν και τα μεγαλύτερα μου κίνητρα ώστε να έρθω να αγωνιστών στην ένδοξη ομάδα της Καστοριάς.
Σαν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής θέλω να παίζω σε ομάδες με βαριά φανέλα, που έχουν γράψει ιστορία στο χώρο του ποδοσφαίρου.
Οι οποίες απαιτήσεις δεν με αγχώνουν. Έχω πίστη στο Θεό και στον εαυτό μου με αυτά τα δύο πορεύομαι από την αρχή που ξεκίνησα να ασχολούμαι με το άθλημα.
Μη ξεχνάς άλλωστε πως για ένα ποδοσφαιριστή αυτό είναι το ζητούμενο. Να υπάρχουν απαιτήσεις από εκείνον και εφόσον δεν υπάρχουν τότε εκεί είναι που προκύπτει το πρόβλημα.
Σε κάθε περίπτωση επισημαίνω πως είναι μεγάλη μου τιμή που αποτελώ μέρος μιας εκ των ιστορικότερων επαρχιακών ομάδων της χώρας μας.
 

– Ας περάσουμε και στο πρωτάθλημα της Τρίτης Εθνικής. Υποβιβάζονται οι μισές ομάδες και προβιβάζεται μόνο ο πρωταθλητής. Θα ήθελα ένα γενικότερο σχόλιο σου για αυτό και μετέπειτα τον ανταγωνισμό που υπάρχει στο δεύτερο αυτό όμιλο όπου συμμετέχεις και εσύ.
+ Κοιτάξτε να δείτε, από κάθε άποψη πρόκειται για ένα μαραθώνιο με συνεχείς αλλαγές στη βαθμολογία, που δε προσφέρεται σε καμία περίπτωση για εφησυχασμό. Λίγες θα είναι –και θα το δεις- οι ομάδες που μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος θα εξασφαλίσουν άνετα τους στόχους τους και θα μπορέσουν έτσι να θεωρηθούν αδιάφορες.

Άλλωστε με τη μορφή του συστήματος, παρατηρούμε πως ακόμα και ομάδες σαν την δικιά μας -που έχουν κάνει κατά καιρούς αξιομνημόνευτα σερί νικών- δε μπορεί να πει κάποιος ότι είναι σωμένες.

Όσον αφορά τον ανταγωνισμό θεωρώ πως είναι ένας όμιλος τριών ταχυτήτων! Βλέπουμε τη Λάρισα, η οποία έχει ξεφύγει πολύ νωρίς από τους υπόλοιπους διώχτες της και έχει ουσιαστικά καθαρίσει την υπόθεση άνοδος με το καλημέρα!

Από εκεί και ύστερα υπάρχει ένα γκρουπ 3-4 ομάδων συμπεριλαμβανομένης και της Καστοριάς, όπου παράλληλα με την όσο τον δυνατόν πιο γρήγορη εξασφάλιση της σωτηρίας τους προσπαθούν να πλασαριστούν και σε μια καλή βαθμολογικά θέση, όσο πιο κοντά γίνεται στο πρωταθλητή.
Και φυσικά μετά υπάρχουν όλες οι υπόλοιπες ομάδες που παλεύουν αποκλειστικά για την σωτηρία τους και τίποτε παραπάνω.
 

– Έχοντας διανύσει τα 2/3 της σεζόν και αντιμετωπίσεις μια ή ακόμα και δύο φόρες, όλες τις αντίπαλες ομάδες, ποια ήταν εκείνη που σου προκάλεσε αίσθηση;

+ Μετά το πέρας όλων αυτών των αγωνιστικών θεωρώ πως πέραν της Λάρισας (την οποία παρά τα τεράστια προβλήματα κοντράραμε στα ίσια στην έδρα μας!) δεν θεωρώ πως υπάρχουν μεγάλες διαφορές στις υπόλοιπες ομάδες.. Ακόμα και ομάδες που βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις δείχνουν να είναι σε θέση να κλέψουν βαθμούς από θεωρητικά ανώτερους αντιπάλους..
Τώρα αν μου ζητάς να ξεχωρίσω κάποια ομάδα αυτό θα ήταν πολύ δύσκολο για μένα, διότι μπροστά στη Καστοριά καμιά ομάδα δεν φάνηκε να μπορεί να κάνει τη διάφορα με την απόδοσή της...

 
– Ξέρεις ο κόσμος άκουσε πολλά από την αρχή της σεζόν αναφορικά με το στόχο της ομάδας. Τελικά ποιος είναι για τη περίοδο που διανύουμε;

+ Χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου υπεύθυνο για να κρίνω τους ανθρώπους που οριοθετούσαν στην αρχή της σεζόν τους στόχους αυτής ομάδας, παρόλα αυτά επιτρέψτε μου να πω ότι ήταν λίγο παράτολμη μια τέτοια κίνηση, από τη στιγμή που είναι πολύ δύσκολο να κρίνεις την αξία μιας ομάδας που δημιουργήθηκε σχεδόν από το μηδέν με 15-20 καινούργιους ποδοσφαιριστές και πόσο μάλλον χωρίς να ξέρεις την αξία των υπολοίπων ομάδων...

Βέβαια σε αυτή την βιαστική κίνηση θεωρώ πως οδήγησε ο υπέρμετρος ενθουσιασμός από την επανεμφάνιση της ομάδας στις εθνικές κατηγορίες, καθώς και η πολύ σωστή δουλειά που γίνονταν εξ αρχής στις προπονήσεις.

Πλέον έχοντας όλοι σαφώς πιο ξεκάθαρη την εικόνα όλων των ομάδων του ομίλου, καθώς φυσικά και της δικιά μας, εκτιμώ πως ο πιο ρεαλιστικός στόχος είναι η όσο τον δυνατόν γρηγορότερη εξασφάλιση της σωτηρίας μας -με διαδοχικές νίκες στα επόμενα ματς- και ταυτόχρονα η αναρρίχηση στις υψηλές θέσεις του ομίλου μας.
 - Η αλλαγή στο ιδιοκτησιακό κομμάτι έφερε αέρα αισιοδοξίας στο σύλλογο. Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει αυτό στη ψυχολογία σου;

+ Πραγματικά ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να συμβεί αυτή την περίοδο στην ομάδα!

Περάσαμε μεγάλη κρίση στα τέλη του προηγούμενου έτους και στις αρχές του 2014, αλλά παρόλα αυτά η υπομονή μας δείχνει να δικαιώνεται και οι καινούργιοι άνθρωποι που πλαισιώνουν την διοίκηση δείχνουν να έχουν όραμα και δείχνουν πως έχουν την δυνατότητα να το υπερασπιστούν.

Χωρίς να είναι ασφαλή για συμπεράσματα το μικρό χρονικό διάστημα της παρουσίας τους στην ομάδα, θεωρώ πως ήδη παρουσιάζουν αξιόλογο έργο, αρκετό για να επιστρέψει το καλό κλίμα στην ομάδα!

Έτσι μπορώ εγώ και οι συμπαίκτες μου να βλέπουμε πλέον το μέλλον με μεγάλη αισιοδοξία!

Βέβαια δεν είμαι αχάριστος και αναγνωρίζω απόλυτα τη προσπάθεια του προηγούμενου διοικητικού καθεστώτος.


- Παρά το γεγονός πως στα μέσα της σεζόν περάσατε μέσα από σαράντα κύματα, δείχνετε πλέον να βαδίζετε σε ανοδικότατη πορεία, με τα αποτελέσματα να είναι άκρως ενθαρρυντικά. Ποιο κατά τη γνώμη σου είναι το κλειδί της επιτυχίας αλλά και το δυνατό σημείο αυτής της ομάδας;

+ Θεωρώ πως αυτοί που ζούσαν την ομάδα από μέσα, κατάλαβαν από την αρχή πως παρά τα όποια ατυχή αποτελέσματα, είχε δείξει έμπρακτα πως έχει μέλλον...

Ήμασταν εξ αρχής μια ομάδα με πολύ καλούς ποδοσφαιριστές απλά πλέον και με τη φιλοσοφία που μας πέρασαν σε μια πάρα πολύ δύσκολη περίοδο ο κ.Κορμαρής αλλά και τώρα ο κ.Λέτσιος η νοοτροπία μας έχει αλλάξει ριζικά προς το καλύτερο.

Ξέρουμε ποιοι είμαστε, τι αντιπροσωπεύουμε και κυρίως τι είναι εκείνο που θέλουμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο.. Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο αυτής της ομάδας είναι το γεγονός ότι τη πλαισιώνουν αρκετά ταλαντούχοι ποδοσφαιριστές, που όταν χρειάστηκαν να βοηθήσουν το έκαναν και με το παραπάνω!

Ωστόσο προσωπικά θεωρώ πως το σπουδαιότερο στοιχείο της Καστοριάς, είναι η ίδια η Καστοριά! Το όνομα, η φανέλα και η ιστορία της, έχουν τόσο μεγάλη ειδική βαρύτητα που διαμορφώνουν πολύ σημαντικό αβαντάζ στα περισσότερα παιχνίδια που δίνουμε.

 
- Ας ανατρέξουμε όμως στο παρελθόν και ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Μετά από ένα μετριότατο ξεκίνημα στο σύλλογο ήρθε ο Κωνσταντίνος Κορμαρής που πραγματοποίησε αξιοπρόσεκτη πορεία, ωστόσο η φυγή του προκάλεσε τριγμούς. Ήταν δύσκολη η περίοδος που μεσολάβησε;

+ Καταλαβαίνω ότι το ξεκίνημα μας δεν ήταν αυτό που περίμενε ο κόσμος, παρόλο που η δουλειά από τον κ.Δημητρίου ήταν άκρως προσεγμένη και στηριγμένη σε άριστα επαγγελματικά πρότυπα..

Έτσι ήρθε στην ομάδα ο κ.Κορμαρής που όπως όλοι γνωρίζεται αναγέννησε την ομάδα και ήταν ο μεγάλος υπεύθυνος για την καλύτερη αγωνιστικά περίοδό μας.

Ήταν κοντά μας σε οτιδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσαμε και παρότι δεν ήταν στις αρμοδιότητές του, προσπάθησε πέραν του αγωνιστικού να αλλάξει πολλά και στο οργανωτικό κομμάτι προκειμένου να διευκολύνει τα πράγματα για εμάς. Ήταν πραγματικός κύριος! Ένας άνθρωπος με ήθος, πράγμα σπάνιο στο χώρο.

Κάναμε καθημερινά εξαιρετική δουλειά μαζί του, κάτι για το οποίο ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό και ο γυμναστής, ο Νίκος ο Κολοκυθάς. Η σωστή λειτουργία της ομάδας και η υγεία που εξέπεμπε σε όλα τα επίπεδα, είχε αντίκτυπο και στους αγώνες με τα αποτέλεσμα και κυρίως την εικόνα που παρουσιάζαμε να μας δικαιώνουν.

Όταν ήρθε η ώρα της αποχώρησης του ήταν μια έντονη συναισθηματικά φορτισμένη στιγμή για όλους μας, καθώς είχαμε δεθεί πολύ μαζί του. Προσωπικά κέρδισα πολλά απ' αυτόν και τον ευχαριστώ από καρδιάς, αλλά επειδή όπως η ζωή έτσι και το ποδόσφαιρο συνεχίζεται, ήμασταν υποχρεωμένοι -σε μια ούτως ή άλλως δύσκολη περίοδο- να μη σταματήσουμε αυτό που είχαμε αρχίσει. Και πραγματικά το συνεχίζουμε πολύ καλά μέχρι σήμερα με μπροστάρη τον κ.Λέτσιο και τη σημαντική βοήθεια που μας παρέχει σε όλα τα επίπεδα. 
– Περνώντας στο σήμερα, ο Ανδρέας Λέτσιος τον αντικατέστησε επάξια και ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την ανοδική πορεία που διαγράφει ο σύλλογος. Τι ήταν εκείνο που σε ΄΄κέρδισε΄΄ στο νέο κόουτς;
+ Ο κ.Λετσιος ήρθε στην Καστοριά σε μια πολύ κρίσιμη και πολύπλοκη περίοδο για την ομάδα. Δε φοβήθηκε την άσχημη κατάσταση που υπήρχε και ήρθε να αναλάβει μέσα στις πολλές δυσκολίες εκείνης της περιόδου μια ομάδα, η οποία προέρχονταν από ένα πολύ καλό 3μηνο με τον κ.Κορμαρή...
Δε θα ήθελα να πω ότι είναι συνεχιστής στο έργο του προηγούμενου προπονητή, καθώς αυτό θα μείωνε το δικό του έργο.
Κατόρθωσε να βγάλει την ομάδα ξανά στην επιφάνεια μέσα από πολλές δυσκολίες και μέσα από ένα ελλειπέστατο ροστερ έκανε τις σωστότερες επιλογές, ώστε η ομάδα να επιστρέψει στις νίκες και να οδηγηθεί εδώ που είναι τώρα.

Αυτό που ενέπνευσε εμένα προσωπικά ήταν η πίστη του στις δυνατότητες μου, οι μεταξύ μας συζητήσεις και η αγάπη του γι'αυτό που κάνει. Ανέλαβε ένα πολύ δύσκολο έργο και με τη βοήθεια μας κατάφερε να το βγάλει εις πέρας ως τώρα τουλάχιστον.
 
– Τόσο τη περσινή όσο και τη φετινή περίοδο πραγματοποίησες αξιόλογες εμφανίσεις που μαγνήτισαν πάνω σου τα βλέμματα αρκετών συλλόγων. Προσωπικά είμαι σε θέση να γνωρίζω πως έφτασαν στα χέρια σου αξιόλογες προτάσεις από κάποιους –αν θες δεν αναφέρω ονόματα- συλλόγους.  Τι ήταν αυτό που σε έκανε να της αρνηθείς και να συνεχίσεις τον Ιανουάριο, σε μια από τις πιο άσχημες περιόδους που βίωσε ο σύλλογος;
+ Δεν είμαι αρκετά καλός στο να προβάλω τον εαυτό μου γι'αυτό δε θέλω να πω πράγματα που ενδεχομένως να παρεξηγηθούν. Υπήρξε ενδιαφέρον -αρκετά προχωρημένο- από ομάδες, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι στη Καστοριά και με ενδιαφέρει μόνο το συμφέρον το δικό της, μέσα από το οποίο θα βγω και εγώ κερδισμένος.

Από εκεί και ύστερα όταν είσαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και σε προσεγγίζουν κάποιοι άνθρωποι του χώρου, είναι ένα σημάδι ότι κάτι κάνεις καλά…

Προς το παρόν δεν είμαι τίποτα, ωστόσο θέλω κάποια στιγμή να γίνω κάτι και να πετύχω σε αυτό που αγαπάω και κάνω επαγγελματικά τα τελευταία τρία χρόνια.

 
 – Αναφέρεσαι για καλύτερες οικονομικά προτάσεις με μεγαλύτερες προοπτικές, και κατά πόσο ήσουν έτοιμος να δεχθείς τη προσφορά και να αποχωρίσεις, ή τι ήταν εκείνο που σε κράτησε στο ρόστερ;

+ Το να βρεις καλύτερες οικονομικά προτάσεις δεν είναι το δύσκολο. Το δύσκολο είναι να κάνεις κάτι για το οποίο να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου…
Εγώ ήρθα στη Καστοριά για να παίξω ποδόσφαιρο και να προσφέρω. Συζήτησα με τους δικούς μου ανθρώπους μέχρι και το παραμικρό που μου παρουσιάστηκε και αποφασίσαμε πως καλύτερο από κάθε άλλη επιλογή θα ήταν να μείνω στη ομάδα ώστε να πάρω τις ευκαιρίες μου και να δείξω την πραγματική μου αξία. Ύστερα εκτιμώ πως αν το θέλει ο Θεός θα ξαναέχω μελλοντικά την οποιαδήποτε ευκαιρία για κάτι ίσως καλύτερο...

Δεν είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να αφήνω κάτι στη μέση ούτε μου αρέσει με την πρώτη ευκαιρία να πηδάω από το καράβι. Πόσο μάλλον για κάτι που δε μπορεί να θεωρηθεί και ευκαιρία ζωής, δε θα επέλεγα να κάνω βεβιασμένες κινήσεις ακόμη και αν πρόκειται για υψηλότερη κατηγορία.

Στόχος μου είναι να προχωράω αργά και σταθερά. Οι φιλοδοξίες μου συμβαδίζουν απόλυτα με τις φιλοδοξίες και τους στόχους της ομάδας!


– Η συμφωνία σου με τη Καστοριά είναι για ένα χρόνο ή προβλέπει συνέχιση και την επόμενη σεζόν;
+ Η συμφωνία μου είναι για τη σεζόν που διανύουμε, ωστόσο το αν θα υπάρξει επέκταση θα φανεί το καλοκαίρι.
Εφόσον συμβεί σημαίνει πως κάποια πράγματα έγιναν σωστά και από τις δύο πλευρές και αυτό σίγουρα θα είναι πολύ ευχάριστο. Σε όποια ομάδα και αν ήμουν, στο τέλος του καλοκαιριού προτεραιότητα μου ήταν πάντοτε το σωματείο στο οποίο τέλειωσα τη σεζόν.
 
Αν ήμασταν ικανοποιημένοι και οι δύο συνεχίζαμε. Διαφορετικά αν κάποιος από τους δύο είχε κάτι άλλο στο μυαλό του, το συζητάγαμε και απλά τελείωνε η συνεργασία μας..


– Τι είναι αυτό που εισπράττεις από την έως τώρα παρουσία σου στην ομάδα;

+ Αυτό που εισπράττω είναι το ζωηρό ενδιαφέρον του κόσμου για την πορεία της ομάδας. Καθημερινά πολύς κόσμος (Καστοριανοί και μη) εκδηλώνει με ποικίλους τρόπους το ενδιαφέρον του για τη πορεία του συλλόγου. Το μέγεθος της Καστοριάς άλλωστε είναι τέτοιο που δε μπορεί να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο!
 
– Πως νιώθεις που είσαι μέρος της οικογένειας της Καστοριάς, ενός από τους ιστορικότερους ενδοξότερους συλλόγους της χώρας, που ανέδειξε τεράστιες ποδοσφαιρικές φυσιογνωμίες;

+ Νιώθω απέραντη ευχαρίστηση και περηφάνια που αποτελώ μέρος της Καστοριάς. Είναι τεράστια τιμή για μένα και για όλα τα παιδιά που βρισκόμαστε σε αυτό το σύλλογό και μας δίνεται η ευκαιρία κάθε Κυριακή να φοράμε την φανέλα με το έμβλημά του!
Αισθάνομαι όμως και μεγάλη ευθύνη καθώς εκπροσωπούμε μια ομάδα όπου οι απαιτήσεις είναι τεράστιες και οφείλουμε να δικαιώσουμε αυτούς που μας έδωσαν την ευκαιρία να είμαστε εδώ!

Το εκτιμούμε αυτό απεριόριστα ακόμη και σε αυτή τη φάση που ο σύλλογος δεν βιώνει και τις πιο ένδοξες στιγμές του.

Η θέση της ομάδας είναι στη πρώτη Εθνική και το γεγονός ότι δεν βρίσκεται σε μια από τις δύο πρώτες κατηγορίες της χώρας είναι ένα άσχημο γεγονός. Το όνομα της Καστοριάς είναι σπουδαίο και είναι χρέος μας να το επαναφέρουμε στο προσκήνιο, όσο μπορούμε..
– Δεδομένου ότι από την αρχή της σεζόν έχεις αγωνιστεί σε διαφορετικές θέσεις, ποια πιστεύεις πως είναι εκείνη που σου ταιριάζει καλύτερα; 
+ Πάντα μου άρεσε να μαθαίνω πράγματα όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι του ποδοσφαίρου. Με αυτή τη λογική μου άρεσε να μαθαίνω από μικρός όσες περισσότερες θέσεις μπορούσα.
Είναι ευχάριστο να μπορείς να βοηθήσεις σε παραπάνω από μια θέσεις εφόσον σου ζητηθεί. Παρόλα αυτά η αγαπημένη μου θέση και εκεί που πιστεύω ότι μπορώ να ξεδιπλώσω καλύτερα όλα μου τα προσόντα είναι εκείνη του (δεξί-αριστερού) εξτρέμ. 
- Παρά το νεαρός της ηλικίας σου διαπιστώνω πολλές συμμετοχές σε επαγγελματικές κατηγορίες, στοιχείο που σε κάνει να ξεχωρίζεις από τους συμπαίκτες σου; Έχοντας λοιπόν αρκετές παραστάσεις πως βλέπεις την οργάνωση και γενικότερα το επίπεδο που βρίσκεται η Καστοριά;

+ Καταρχήν δε θεωρώ τον εαυτό μου ξεχωριστό, καθώς αν θεωρήσω κάτι τέτοιο μόνο που θα καταφέρω είναι να μείνω για πάντα σε αυτά τα ελάχιστα και να μη πετύχω ποτέ κάτι πραγματικά αξιόλογο..

Πολλοί συμπαίκτες μου ενδεχομένως και όλοι έχουν τις προδιαγραφές να πετύχουν πολλά στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο.
 
Όσον αφορά την ομάδα γενικότερα αν αναλογιστούμε ότι πέρσι βρίσκονταν στο τοπικό πρωτάθλημα, σίγουρα η σημερινή της προσπάθεια είναι τουλάχιστον ελπιδοφόρα για κάτι ακόμα καλύτερο και φυσικά μεγαλύτερο στο εγγύς μέλλον...

 

- Υπάρχει κάποια στιγμή της ποδοσφαιρικής σου καριέρας που θα ήθελες να ξεχάσεις; 

+ Η καριέρα μου ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής δεν είναι δα και τόσο μεγάλη ώστε να υπάρχουν πολλά αξιοσημείωτα γεγονότα και στιγμές που θα ήθελα να ξεχάσω. Γενικώς έχω σαν πιστεύω το να μη ξεχνάω ποτέ τα αρνητικά του παρελθόντος γιατί μόνο έτσι θα μπορέσω να πετύχω την αποφυγή τους στο μέλλον.
 

– Έχεις μετανιώσει για ενδεχόμενες λανθασμένες επιλογές και αν είχες τη δυνατότητα να γύριζες το χρόνο πίσω, θα άλλαζες κάτι στη μέχρι τώρα σταδιοδρομία σου;

+ Λανθασμένες επιλογές σίγουρα έχω κάνει από τότε που άρχισα να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο.

Από τότε φυσικά έχουν αλλάξει πολλά στο τρόπο που βλέπω τα πράγματα. Δε θεωρώ ωστόσο πως μετανιώνω για κάτι. Οι αποφάσεις ήταν εξ ολοκλήρου δικές μου με την σύμφωνη γνώμη της οικογένειάς μου και όπως πήρα τη χαρά και την ανακούφιση στις σωστές μου αποφάσεις, έτσι και στις λανθασμένες επιλογές, απλά αναλαμβάνω την ευθύνη και προσπαθώ να μην τις επαναλάβω.
 
Αν άλλαζα κάτι αυτό χωρίς δεύτερη σκέψη είναι το γεγονός ότι πλέον προσπαθώ να παίρνω τα καλύτερα από κάθε προπονητή αλλά και γενικότερα από τον οποιοδήποτε σοφότερο μου, κάτι που παλιότερα δε το έκανα...


- Ποιος ήταν εκείνος που σε ενέπνευσε να γίνεις ποδοσφαιριστής και ποιο θεωρείς κατά τη γνώμη σου τον κορυφαίο διαχρονικά, αλλά και από εκείνους που πρωταγωνιστούν τώρα στην ενεργό δράση;
+ Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών για μένα είναι ο Ρονάλντο, ο Βραζιλιάνος. Δε πιστεύω όμως πως με ενέπνευσε ούτε αυτός, ούτε κάποιος άλλος από τους διάσημους του χώρου. Απλά γεννήθηκα με έμφυτη τη θέληση για ποδόσφαιρο. Άλλωστε δε θυμάμαι κάτι που να μου έχει προσφέρει περισσότερες συγκινήσεις, ασκώντας το!
Αν με ρωτούσες όμως ποιος ήταν αυτός που κράτησε αυτή τη θέληση για ποδόσφαιρο ζωντανή μέσα μου, τότε η απάντηση θα ήταν πολύ πιο απλή. Η οικογένειά μου! Με κύριο εκφραστή της όλης στήριξης, τον Πατέρα μου ο οποίος μαζί με τον αδερφό μου τον Σταύρο, τρέχανε μια ζωή μαζί μου σε κάθε γήπεδο της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο, κάνοντας το ένα ταξίδι μετά το άλλο, τραβώντας την δικιά τους ταλαιπωρία μόνο και μόνο για 10,20,60,90 λεπτά που θα με βλέπανε να τρώω τα πόδια μου.
Φυσικά και τη μητέρα μου που φρόντιζε ώστε να μη μου λείπει ποτέ τίποτα και που με έχει στερηθεί τόσο πολύ τα τελευταία δύο χρόνια. Και εννοείται η αδερφή μου η Έλσα και ο μεγαλύτερος αδερφός μου ο Δημήτρης, που όταν χρειάστηκε με κράτησαν στο σωστό δρόμο.

Γι'αυτούς αλλά και άλλους χίλιους λόγους έχω την οικογένειά μου πάντα μέσα μου και θέλω όσο τίποτα να τους δικαιώσω. Αυτός είναι ο λόγος που προσπαθώ και θα συνεχίσω με όλες μου τις αντοχές να το κάνω!


 – Ποιο κατά τη γνώμη σου είναι το μεγαλύτερο προσόν στο σημερινό ποδόσφαιρο;
+ Το μεγαλύτερο προσόν για ένα ποδοσφαιριστή είναι οι τρεις ταχύτητες: σκέψης, κίνησης και δράσης. Εφόσον διαθέτεις αυτά, έχεις όλα τα εχέγγυα και πολύ μεγάλες πιθανότητες να φτάσεις ψηλά!

 

- Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι μελλοντικά, αλλά και για τη τρέχουσα φετινή περίοδο;
 
+ Οι προσωπικοί μου στόχοι είναι κάποια στιγμή να με αξιώσει ο Θεός δίνοντας μου υγεία να παίξω στο ανώτατο επίπεδο, δικαιώνοντας έτσι και κάνοντας ευτυχισμένους τους ανθρώπους που με στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις, ώστε απερίσπαστος να ακολουθήσω επαγγελματικά το παιδικό μου "καπρίτσιο". Και φυσικά αυτοί οι άνθρωποι είναι τα πέντε μέλη της οικογένειας μου.

Όσο για τους φετινούς μου στόχους, αυτοί συνάδουν απόλυτα με της ομάδας. Θέλω να τη βοηθήσω όσο μπορώ να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει και με αυτό τον τρόπο να διακριθώ και εγώ μέσα από αυτήν.
– Ο κόσμος σα φίλαθλος της Καστοριάς, πέρα από το αποτέλεσμα, θέλει να δει και θέαμα. Θεωρείς με την εικόνα που βλέπεις και μέσα από τις προπονήσεις, ότι μπορεί η Καστοριά να παίξει ελκυστικό ποδόσφαιρο;

+ Η ομάδα έχει όλα τα φόντα για να πετύχει τόσο τα αποτελέσματα όσο και το θέαμα, καθώς έχει τη πολυτέλεια να διαθέτει στις τάξεις της ποδοσφαιριστές με ποιότητα και ταλέντο για μεγαλύτερες κατηγορίες.

Πολλές φορές όμως η σκοπιμότητα, αλλά κυρίως ο τρόπος παιχνιδιού των αντιπάλων που κοιτάνε περισσότερο να καταστρέψουν τα σχέδια και το παιχνίδι μας, παρά να δημιουργήσουν, μας παρασέρνει σε ένα...  όχι και τόσο ελκυστικό τρόπο παιχνιδιού, αλλά παρόλα αυτά -σύμφωνα με τα αποτελέσματα- κρίνεται από κάθε άποψη ουσιαστικός.


- Πως κρίνεις τη μέχρι τώρα πορεία της ομάδας, αναλογιζόμενος φυσικά όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζατε από την αρχή της χρονιάς;

+ Αν ζυγίσει κανείς το τρανό όνομα και την ένδοξη ιστορία της ομάδας αναλογικά με τα χαώδες προβλήματα και τις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς, τότε σίγουρα αυτή η πορεία μπορεί να χαρακτηριστεί το λιγότερο αξιόλογη.

Μη ξεχνάμε όμως ότι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και δεν επιτρέπονται εφησυχασμοί. Το ταμείο θα γίνει στο τέλος. Ευχής έργον είναι τέλη Μαϊου να είμαστε όλοι υγιείς και ικανοποιημένοι για τη προσπάθεια και το έργο μας.
- Είναι αποτυχία που μια τόσο ιστορική και άκρως ποδοσφαιρική πόλη, όπως η Καστοριά, δεν έχει εκπρόσωπο στις επαγγελματικές κατηγορίες;

+ Αποτυχία είναι ούτως ή άλλως η γενικότερη εξαθλίωση που παρουσιάζει το ποδόσφαιρο στη χώρα μας... Οφείλουν να νιώθουν τουλάχιστον ένοχοι αυτοί που έβαλαν πάνω το προσωπικό συμφέρον και με τις πράξεις τους οδήγησαν τα πράγματα σε αυτό το σημείο.
- Ποιο είναι το ποδοσφαιρικό σου πρότυπο που θα ήθελες να ακολουθήσεις;
+ Δεν έχω κάποιο ποδοσφαιρικό πρότυπο. Πρότυπα μου είναι ο Πατέρας μου η Μητέρα μου και τα αδέρφια μου. Θέλω να ζήσω το υπόλοιπο της ζωής μου με το ήθος και τις αξίες που αυτοί μου δίδαξαν, ευελπιστώντας ότι κάποιο από αυτά θα είναι και το εισιτήριο για την επιτυχία σε αυτό που διάλεξα να κάνω…
 


- Επόμενο ματς ένα παιχνίδι με πολλές ιδιαιτερότητες, αυτό απέναντι στο συμπολίτη Κάστορα με άτυπο έπαθλο το τίτλο του αφεντικού της πόλης. Αναδειχθήκατε ισόπαλοι στο πρώτο ματς, ωστόσο τώρα τα δεδομένα είναι πολύ διαφορετικά…

+ Κοιτάξτε εγώ δεν είμαι ντόπιος. Είμαι από τη Θεσσαλονίκη και εκεί τη μόνη ομάδα που γνωρίζουν από την Καστοριά, είναι η δικιά μας. Ως εκ τούτου δε θεωρώ πως γίνεται λόγος για σύγκριση περί αφεντικού της πόλης.

Από εκεί και ύστερα η ομάδα του Κάστορα είναι πραγματικά αξιόλογη σε ποιότητα και ταλέντο και προσωπικά πιστεύω ότι η βαθμολογική της θέση δεν ανταποκρίνεται στη πραγματική της αξία. Ευελπιστώ να καταφέρει να ανακάμψει και να αναρριχηθεί στο βαθμολογικό πίνακα.

Όσον αφορά το μεταξύ μας ματς εύχομαι να γίνει ένα παιχνίδι άξιο της ποιότητας των δυο ομάδων να χαρεί ο κόσμος που θα έρθει στο γήπεδο και με τη λήξη του παιχνιδιού να μας βρει όλους υγιείς και με τους τρεις βαθμούς κερδισμένους για την ομάδα μου!

- Κλείνοντας θα επιθυμούσες να στείλεις κάποιο μήνυμα στο φίλαθλο κοινό;

+ Να ευχηθώ σε όλο το κόσμο υγεία γιατί χωρίς αυτήν δεν έχει νόημα τίποτα. Εύχομαι να σκεφτόμαστε όσο το δυνατόν περισσότερο το κοινό συμφέρον παρά το ατομικό. Ας γίνουμε όλοι καλύτεροι άνθρωποι!
 


Απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, η ολική ή περιληπτική απόδοση, είτε διασκευή του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτογραφικό,  ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του συντάκτη, σύμφωνα με το Νόμο 2121/1993 και τους κανόνες του Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου